Başlangıç > Yaşlı Olgun Hikayeler > Aile Dostumuz Dul Nermin Teyzeyi Yarrağa Doyurdum

Aile Dostumuz Dul Nermin Teyzeyi Yarrağa Doyurdum

Slm ben 25 yaşında istanbulda okuyan yakışıklı bir erkeğim. size anlatacağım olay geçen yaz memlekete gittiğimde gerçekleşti.hemen hemen her erkeğin çocukluktan beri hayal ettiği birlikte olmak istediği kadınlar vardır ya benimki de aile dostumuz dul 39 yaşındaki mu… teyze.ismini söylemek istemediğim için şimdilik ona bir takma isimle şermin diyelim. egedeki büyük bir ilçede yaşayan şermin 39 yaşında ve iki kızı olmasına rağmen iri göğüsleri ve güzel popusuyla her zaman beni mest etti, ben de hep onu hayal eder 31 çekerdim. yaz tatili için memlekete gittiğimde ailecek akşam bizi yemeğe çağırdı. ben de olur da elime bir fırsat geçer diye kızıyla sohbet etmek bahanesiyle evine saatler öncesinden gittim. ancak evde yalnızdı ve beni içeri aldı. büyük kızı izmire gitmişti, diğer kızı ise birkaç günlüğüne anneannesigildeydi. beni her zamanki gibi güler yüzüyle karşıladı ve öptü güzel dusaklarıyla. o anda kendimden geçtim heyecanlanmıştım. sen geç içerde otur ben mutfakta hazırlanıyım yanına gelirim dedi. geçerken eli erkekliğime çarptı, iyice azmıştım. oturdum ve onu beklemeye başladım. sonra yanıma geldi ama üstünü değiştirmişti güzelbir mini etek ve içine siyah güzel bir çorap giymişti, üzerine giydiği dar askılının içinden göğüsleri sipsivri ve dışarı taşacak gibi duruyordu. o an onu nasıl istediğimi anlatamam, belliki onun da canı istemişti, erkekliğimi almak istiyordu! şermin bacak bacak üstüne atmış benimle sohbet ederken ben gözlerimi göğüslerinden ve bacaklarından alamıyordum. sonra çok yorulduğunu ve omuzlarının ağrıdığını söyledi masaj yapmamı istedi. ben hemen kabul ettim oturduğum koltuğun önüne arkası bana dönük bir şekilde oturdu. ben masaj yapmaya başladıkça o dahada yaklaştı. açık bacaklarımın arasından sırtıyla erkekliğime bastırıyordu. benim ki pantolonu yırtacak gibi sertleşti. sonra uzan istersen yere sırt üstü dedim, öyle daha rahat masaj yaparım dedim. uzandı ben bu sefer yavaşça erkekliğimi götünün üstüne getirdim ve yavaşça sürtüyordum. masaj yapmaya devam ederken, terlediğini söyledi ve mahsuru yoksa üzerindeki askılıyı çıkarcağını söyledi çıkardı, içine dantelli kırmızı sütyen giymişti. ben kendimi tutamadım ve ellerimi yavaşça göğüslerine götürdüm ve okşmaya başladım. o, çok güzel masaj yaptığımı söyledi. ben de bu cesaretle artık iyice arkasında gidip geliyordum. sonra bana ikimizde istiyoruz biliyorsun dedi. ben de tabi ben seni küçüklüğümden beri sikmek istiyorum dedim. bana döndü ve yerde sevişmeye başladık. ben eteğini çıkarırken o da benim pantoloumu çıkardı sikimi sıkıyordu. bacaklarını okşaya okşaya çoraplarını çıkardım.amını elledim adeta yanıyordu ıpıslak olmuştu. artık üstünde sadece dantelli kırmızı iç çamaşırları kalmıştı bense çırılçıplaktım. sütyenini kaydırdım ve göğüslerini ısırıp yalamaya başladım. altımda inim inim inliyor sik artık erkeğim diye yalvarıyordu. güzel dantelli kilodunu çıkarmadan amının üstünde biraz sola kaydırdıktan sonra sonuna kadar soktum erkekliğimi. işte oradaki duyguyu anlatamam, ikimizde zevkten ve heyecandan titiriyorduk, erkekliğimi çıkarıp ağzına ağzına boşaldım. sonra tekrar amına girdim ve onu boşalttım. en son senin özellikle götünü istedim hep dedim, hiç karşı gelmedi krem getirdi ve ben de başladım arkasından sikmeye. çok acıdığını söylüyordu ama sonradan alıştı, o günden sonra bütün yaz fırsat buldukça siktim şermini…şuan yaz okulundayım yakında yine gidicem, bu sefer fantezi için. olgun bayanlardan daha çok hoşlanıyorum ama herkese açığım.istyen bayanlar için msnim

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.